We zijn klaar met asfalt

De afgelopen jaren zijn op kosten van onze inwoners veel nieuwe wegen aangelegd in Noord-Holland. De komende periode blijft het belangrijk om automobilisten uit de (benzine- of diesel-)auto te krijgen, en in de elektrische auto of het openbaar vervoer. Daarom zet de PvdA Noord-Holland niet in op de aanleg van nog meer asfalt. We onderhouden het bestaande wegennet en blijven werken aan de veiligheid, maar er komt geen nieuw asfalt bij.

Nieuwsberichten over We zijn klaar met asfalt

PvdA stelt vragen over Stolperbrug

door op 26 mei 2014

De PvdA Statenfractie heeft vragen gesteld aan GS over de voorgenomen werkzaamheden a.s. oktober aan de Stolperbrug Schagen. De ondernemersfederatie Schagen pleitte er deze week voor om de werkzaamheden naar voren te halen, zodat de zwaarbeladen vrachtwagens die juist in die periode van de bollenvelden komen niet om hoeven te rijden via Den Helder of

Toch fietstunnel op kruising Oosterweg/N244

door op 3 februari 2014

Er komt toch een fietstunnel op de kruising van de Oosterweg met de N244. Een amendement ingediend door PvdA, D66, CDA en GroenLinks werd maandag 3 februari unaniem aangenomen door Provinciale Staten.