Door op 23 december 2014

Nieuwjaarsreceptie

Op zondag 11 januari vindt de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie van de PvdA Noord-Holland plaats, die we deze keer samen organiseren met de afdeling Amsterdam West. De nieuwjaarsreceptie begint om 16.00 uur en vindt plaats in het Polanentheater, Polanenstraat 174 in Amsterdam.

Tijdens de nieuwjaarsreceptie luiden we niet alleen het nieuwe jaar, maar ook de start van de komende provinciale staten- en de waterschapscampagne in. We zullen alle zeilen bij moeten zetten om Noord-Holland rood te kleuren op 18 maart 2015. Dat lukt alleen als we er met z’n allen voor gaan en trots zijn op de goede dingen die we bereikt hebben de afgelopen jaren. Wij zijn van plan om er een actieve, succesvolle en bovenal ook gezellige campagne van te maken – te beginnen op 11 januari!

Rode Kanjer

Zoals inmiddels traditie is zal tijdens de nieuwjaarsreceptie ook de Rode Kanjer worden uitgereikt aan een partijgenoot die zich de afgelopen jaren bijzonder heeft ingezet voor onze partij in Noord-Holland. De prijs wordt dit jaar uitgereikt door niemand minder dan Ronald Plasterk. Ken jij iemand die deze eretitel absoluut verdient? Nominaties kunnen nog t/m 31 december worden opgestuurd naar [email protected]!

Programma nieuwjaarsreceptie

Locatie: Polanentheater, Polanenstraat 174 Amsterdam

Tijd: 16.00 – 19.00 uur

Datum: Zondag 11 januari 2015

16.00 – 16.10 uur       Welkom door Tim Colijn en Rian van Dam

16.10 – 16.30 uur       Korte speeches door Marleen Barth, Tjeerd Talsma en Jeroen van Berkel

Rond 16.30 uur           Uitreiking Rode Kanjer + korte speech door Ronald Plasterk

16.30 – 19.00 uur       Borrel

Waar ben je naar op zoek?