Nieuwjaarsreceptie PvdA Noord-Holland zaterdag 20 januari

8 januari 2018

Het bestuur van Gewest Noord-Holland wenst u een gelukkig en gezond 2018! Vanaf 20 januari gaan we weer zichtbaar de straat op want de gemeenteraadsverkiezingen komen er aan! Maar eerst trappen we het nieuwe jaar af op zaterdag 20 januari bij Streets of the World Photo Museum op het Hembrugterrein in Zaandam met een nieuwjaarsbijeenkomst samen met de afdeling Zaanstreek . U bent hierbij van harte welkom.

De inloop en ontvangst is vanaf 16.00 uur. Het programma start om 16.30 uur en is als volgt:

• Opening door wethouder Jeroen Olthof, uw gastheer namens PvdA Zaanstreek. Hij zal samen met de lijsttrekkers; Songül Mutluer (PvdA Zaanstad), Eelco Taams (PvdA Oostzaan) en Kees van Waaijen (PvdA Wormerland) de bijeenkomst en het nieuwe jaar inluiden.
  • Speech: Patrick van Hees (de geluksprofessor)- Kies voor een gelukkig Nieuwjaar.
  • Nieuwjaarswens: Xander den Uyl (Fractievoorzitter PvdA Noord-Holland). Gevolgd door de uitreiking van de Rode kanjer door Rian van Dam (voorzitter Gewestelijk bestuur PvdA Noord-Holland).
  • Speech: Jeroen Swolfs (fotograaf Streets of the World) – Het geluk ligt op straat

Het museum zal speciaal voor ons langer geopend zijn. Na afloop van de toespraak van Jeroen Swolfs kunt u het museum bezoeken. Verder wordt er voor een gezellige borrel met een hapje gezorgd. Om 18.30 uur ronden we de feestelijke nieuwjaarsbijeenkomst af.

Deze uitnodiging geeft u toegang tot de expositie en bijeenkomst. Graag van te voren aanmelden bij Eelco Taams via: [email protected].

Tot ziens op 20 januari!

Met vriendelijke groet,